مدیرعامل منطقه آزاد قشم تاكید كرد:
تكریم ارباب رجوع و پاسخگویی در كوتاه ترین زمان صورت گیرد
به گزارش فاما كیش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر تكریم ارباب رجوع و پاسخگویی در كوتاه ترین زمان ممكن تاكید نمود.
به گزارش فاما کیش به نقل از مهر، حمیدرضا مؤمنی در این بازدید که به صورت سرزده برگزار شد، اظهار نمود: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به درخواست های کاری رجوع کنندگان در کوتاه ترین زمان، یکی از اولویت های نظام اداری سازمان بوده و جلب رضایت مردم از خدمات عرضه شده یکی از شاخصهای اصلی سنجش کارآمدی و رشد در مجموعه منطقه آزاد قشم است. برپایه این گزارش، این بازدیدهای سر زده با هدف افزایش نظارت، احیای حقوق عامه، حفظ حقوق شهروندی و ارتقا کمی و کیفی عرضه خدمات به ارباب رجوع در مدیریت های مختلف سازمان، به صورت دوره ای در معاونت ها و مدیریت های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم برگزار می گردد. مواردی مانند سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار، پاسخگویی و برخورد با ارباب رجوع بعنوان یکی از عوامل اصلی جلب رضایت ساکنان، سرمایه گذاران و به دنبال آن جلب اعتماد و ارتقا وجه سازمان میان جامعه جزیره و همینطور حفظ احترام و عزت نفس کارمندان بعنوان سرمایه های انسانی سازمان منطقه آزاد قشم در این بازدیدها مورد بررسی قرار می گیرند. برپایه این گزارش حمیدرضا مؤمنی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید سرزده خود از مدیریت املاک و مستغلات این سازمان با بعضی از مراجعین و کارکنان این مجموعه دیدار و گفتگو کرد و در جریان روند اجرای فعالیت ها و عرضه خدمات قرار گرفت. گفتنی است، بازدیدهای سرزده از واحدهای مختلف سازمان منطقه آزاد قشم به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، کم کاری یا عدم تکریم ارباب رجوع، گزارش آن به مراجع ذیربط ارسال و برپایه قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.
منبع: famakish.ir
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب