نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی هرمزگان:

عدم برنامه ریزی مناسب برای برند سازی محصولات، خلاء بزرگی است


عدم برنامه ریزی مناسب برای برند سازی محصولات، خلاء بزرگی است به گزارش فاما کیش هرمزگان نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان با اشاره به اینکه عدم برندسازی و برنامه ریزی برای دستیابی به یک برند معتبر یکی از اشکالات شرکتهای کوچک است، اظهار داشت: بدون شک کوشش برای برندسازی لازمه موفقیت شرکتهای دانش بنیان است.



حسن روحانی بامداد امروز (سوم مهرماه) در جلسه مشترک اتاق بازرگانی با پارک علم و فناوری استان، اظهار نمود: عدم برنامه ریزی مناسب برای برند سازی محصولات خلاء بزرگی است که در خیلی از شرکت ها مشاهده می شود و این در شرایطی است که برندسازی باید اولویت نخست شرکت ها و موسسات دانش بنیان باشد.

وی اضافه کرد: میتوان با پرداختن به مقوله های آموزشی و برگزاری نشست های متنوع در این باب مسیر را برای این گونه شرکت ها هموار ساخت تا با کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر ادامه مسیر را به درستی طی کنند.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان افزود: اتاق می تواند خدمات متنوعی را به شرکتهای دانش بنیان عرضه کند که این شرکت ها می توانند با عضویت در اتاق بازرگانی از تمامی این خدمات استفاده کنند.

روحانی ضمن قدردانی از رئیس پارک علم و فناوری استان بر استمرار برگزاری چنین نشست هایی تصریح کرد وافزود: برگزاری چنین نشست هایی تاثیرات بسیار خوبی بر روند بهبود وضعیت اقتصادی استان خواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: با عنایت به این که اتاق بازرگانی دوره های آموزشی مختلف و متنوعی را در طول سال برگزار می نماید شرکت ها و موسسات دانش بنیان می توانند بسته به نیاز خود از دوره های آموزشی اتاق هم برای بهبود فضای کسب و کار خود استفاده کنند.





منبع:

1400/07/04
11:10:32
5.0 / 5
1074
تگهای خبر: بازرگانی , خدمات , فناوری , محصولات
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش