پسربچه بندرعباسی بعد از ماه ها درد نجات یافت


پسربچه بندرعباسی بعد از ماه ها درد نجات یافت به گزارش فاما کیش، رئیس بیمارستان کودکان بندرعباس از جراحی توده بزرگ روده در این بیمارستان و نجات کودک ۶ساله بندرعباسی خبرداد.



به گزارش فاما کیش، دکتر امیر حسابی، رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کودکان بندرعباس عنوان کرد: پسربچه ای شش ساله که از حدود پنج ماه پیش به علت دل درد مزمن به پزشکان گوناگونی در داخل و خارج از استان مراجعه نموده بود، بعد از بستری شدن در این مرکز، به علت انسداد روده در اثر توده ای بزرگ، به صورت اورژانسی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با وجود انجام آزمایش ها و معاینات مختلف در مراکز درمانی دیگر، تشخیص بیماری این کودک دشوار بود؛ اما خوشبختانه با هوشیاری کادر پزشکی این مرکز، بیماری بموقع تشخیص داده شد و بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت.

دکتر سعیده مجیدی، فوق تخصص جراحی کودکان، که عمل جراحی این کودک را انجام داده است، در اینباره اظهار داشت: در بررسی ها مشخص شد که یک توده در بخش ابتدایی روده بزرگ این کودک وجود دارد که با برداشتن این قسمت از روده، انسداد برطرف شد.

وی با بیان اینکه بیمار الان با حال عمومی خوب در قسمت مراقبت های ویژه کودکان این مرکز بستری است، بیان نمود: بعد از دریافت نتیجه پاتولوژی، رویکرد درمانی مناسب جهت ادامه درمان بیمار اتخاذ خواهد گردید و بیمار تا بهبودی کامل توسط کادر درمان مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کودکان پیگیری خواهد شد.

این خبر امیدوار کننده بار دیگر نشان دهنده اهمیت تشخیص زودهنگام و درمان بموقع بیماری ها در کودکان است.

46



منبع:

1403/04/05
19:40:09
5.0 / 5
221
تگهای خبر: بندرعباس , تخصص , دریا , كیش
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش