بالاتر از 433 هزار دانش آموز هرمزگانی سال تحصیلی جدید را شروع کردند


بالاتر از 433 هزار دانش آموز هرمزگانی سال تحصیلی جدید را شروع کردند به گزارش فاما کیش، مدیرکل آموزش وپرورش استان هرمزگان اظهار داشت: با نواخته شدن زنگ مهر در مدارس استان بالاتر از 433 هزار دانش آموز هرمزگانی سال تحصیلی جدید را شروع کردند.


به گزارش فاما کیش به نقل از خبر آنلاین، زنگ مدارس امروز یکشنبه اول مهرماه بصورت نمادین و با شعار «برای ایران برای مدرسه» در دبیرستان دخترانه فرزانگان ناحیه ۲ بندرعباس با حضور حامد صبوری مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، خانواده معظم شهدا و تعدادی از مسؤولان استانی به صدا درآمد.
محمد قویدل مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان در حاشیه این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن بازگشایی مدارس و بهار تعلیم و تربیت به همه دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید بالاتر از ۴۳۳ هزار دانش آموز هرمزگانی در ۲۳ منطقه آموزشی راهی کلاس درس شدند.
وی ادامه داد: این دانش آموزان در بالاتر از سه هزار و ۷۰۰ واحد آموزشی سال تحصیلی جدید شروع کردند.
قویدل بیان کرد: امسال همین طور بالاتر از ۴۰ هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی در بالاتر از ۲ هزار و ۲۰۰ واحد آموزشی هرمزگان مشغول به تحصیل شدند.
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان با اشاره به این که امسال ۱۷ هزار آموزگار و دبیر در مدارس استان تدریس می کنند، اظهار داشت: هیچ کلاس درسی در استان خالی از معلم نیست.
قویدل تصریح کرد: با اقدامات مؤثر و شبانه روزی همکاران در قالب پروژه مهر با آمادگی کامل به استقبال دانش آموزان و شروع سال تحصیلی جدید رفته ایم.
وی افزود: امروز زنگ اقامه نماز نیز بصورت هماهنگ در تمامی مدارس هرمزگان نواخته شد و دانش آموزان به همراه مسئولان در نماز شرکت خواهند کرد.



منبع:

1403/07/02
15:04:37
5.0 / 5
229
تگهای خبر: بندرعباس , پرورش , هرمزگان
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش