رئیس كل دادگستری هرمزگان خبر داد؛

تشکیل شعب ویژه رسیدگی به پرونده تصادفات قاچاقچیان سوخت در هرمزگان


تشکیل شعب ویژه رسیدگی به پرونده تصادفات قاچاقچیان سوخت در هرمزگان به گزارش فاما کیش، رئیس کل دادگستری هرمزگان از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به پرونده تصادفات قاچاقچیان سوخت در این استان اطلاع داد.



به گزارش فاما کیش به نقل از مهر، مجتبی قهرمانی با اعلان اینکه مقابله قاطع و مؤثر با تردد خودرو های شوتی حامل سوخت قاچاق در محورهای مواصلاتی استان مستلزم همکاری مردم و متولیان امر با اقدامات نیروی انتظامی و دستگاههای مسئول است، اظهار داشت: به منظور دستیابی به این هدف به موازات ایجاد زیرساخت های لازم باید کارهای خوب رسانه ای و فرهنگی صورت گیرد.
وی با اعلان اینکه ما بعنوان دستگاه قضایی در کنار پلیس و شورای تأمین همه توان و امکانات خویش را برای مقابله با قاچاق سوخت به کار گرفته ایم، تاکید کرد: همه باید از اقدامات پلیس در این خصوص حمایت کنند.
وی از خانواده اشخاصی که اقدام به قاچاق سوخت به وسیله خودرو های شوتی می کنند هم خواست در کنار دستگاه قضایی و پلیس، تبعات و مخاطرات این اقدام را به فرزندان خود متذکر شوند و از ادامه اقدامات مجرمانه آنها ممانعت کنند.
رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه از طریق اندازی ایست و بازرسی موقت در جاده بندرعباس- میناب اطلاع داد.
وی اضافه کرد: برای کنترل و برخورد با خودرو های شوتی و گازوئیل کش، ایست و بازرسی در باند رفت جاده بندرعباس-میناب در محدوده دانشگاه هرمزگان راه اندازی می شود.
قهرمانی خاطرنشان کرد: پرونده تصادفات قاچاقچیان سوخت به شکل ویژه در شعبه ای مجزا بررسی و رفتار آنها به مثابه اقدام نوعاً کُشنده بررسی می شود.
رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار داشت: متهم تصادف اخیر در محور مواصلاتی بندرعباس - میناب هم شناسایی شده است و در این خصوص برخورد قاطع و بازدارنده صورت خواهد گرفت.
این مقام قضایی اشاره کرد: با هر گونه تخلف و ترک فعل در زمینه قاچاق سوخت هم به شکل قاطع و قانونی برخورد خواهد شد.
گفتنی است؛ از آغاز سال جاری تابحال ۵۴ تن بر مبنای تصادفات جاده ای خودرو های شوتی در هرمزگان جان باخته اند.

1403/07/19
13:14:54
5.0 / 5
107
تگهای خبر: بندرعباس , هرمزگان
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش