اعلام زمان مزایده پنج هزار و ۲۶۰ میلیاردریالی اموال تملیکی هرمزگان


اعلام زمان مزایده پنج هزار و ۲۶۰ میلیاردریالی اموال تملیکی هرمزگان به گزارش فاما کیش، رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: مزایده پنج هزار و 260 میلیاردریالی اموال تملیکی این استان از روز 31 اردیبهشت ماه تا 5 خرداد 1403 به مدت شش روز انجام خواهد شد.



به گزارش فاما کیش، «مجتبی قهرمانی»، رییس کل دادگستری هرمزگان اظهار داشت: باتوجه به تأکیدات رییس قوه قضاییه در مسافرت اخیر به استان هرمزگان در مورد لزوم نظارت مستمر مسئولان قضایی بر وضعیت انبارهای بنادر و گمرکات و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، در نتیجه تمهیدات اتخاذ شده در جریان بازدیدهای مداوم از این انبارها با همکاری مسئولان اجرائی، مزایده فروش بخش قابل توجهی از کالاهای متروکه و دپو (انباشت) شده از روز ۳۱ اردیبهشت ماه تا ۵ خرداد ۱۴۰۳ به مدت شش روز برگزار می شود.

وی افزود: کالاهای ارائه شده در این مزایده شامل ۱۲۸ ردیف همچون بیش از ۱۰۰ کانتینر چای خارجی، ۲۱ هزار تن قیر و صدها تن برنج به ارزش پایه پنج هزار و ۲۶۰ میلیاردریال است.

رییس کل دادگستری هرمزگان همین طور بیان کرد: خوشبختانه بعد از سفر تخصصی رییس قوه قضاییه به استان هرمزگان و در نتیجه راهکارهای ارائه شده از طرف وی هماهنگی بی نظیری را میان دولت و دستگاه قضایی شاهد می باشیم و همین فضای تعامل و همکاری میان قوا از عوامل مؤثر در پیشرفت و ثبت رکوردهای بی سابقه در عملکرد سازمان اموال تملیکی بوده است.

گفتنی است، اشخاص حقیقی و حقوقی برای بازدید از کالاهای موضوع مزایده شماره ۶۰۲ اموال تملیکی استان هرمزگان می توانند به این اداره کل مراجعه کنند و بعد از دریافت نامه، کالا یا کالاهای مدنظر خودرا ببینند. همین طور ثبت قیمت های پیشنهادی تنها بوسیله سامانه الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی (eauc.setadiran.ir) به انجام می رسد و همه شرکت کنندگان در مزایده می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی مورد اشاره و با بهره گیری از امضای الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد خود اقدام نمایند. داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده بوسیله اینترنت جهت استفاده متقاضیان شرکت در مزایده، الزامی بوده و بازدید از کالاهای مطرح شده، همه روزه از ساعت هشت بامداد تا ۱۴ پس از ظهر امکان پذیر است.

46


1403/03/02
15:13:44
5.0 / 5
2052
تگهای خبر: اینترنت , بنادر , پیشرفت , تخصص
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش