استفاده بیشتر از ۴۰۰ هزار مسافر از خدمات ریلی راه آهن هرمزگان


استفاده بیشتر از ۴۰۰ هزار مسافر از خدمات ریلی راه آهن هرمزگان به گزارش فاما کیش، مدیرکل راه آهن منطقه هرمزگان اظهار داشت: در حوزه مسافری در شش ماه ابتدایی سالجاری ۴۷۷ هزار و ۲۹۰ نفر جهت مسافرت، قطار را انتخاب و از خدمات ریلی استفاده کردند.


به گزارش فاما کیش به نقل از خبر آنلاین، علیرضا نصیری برازنده مدیرکل راه آهن منطقه هرمزگان اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست سال جاری شاهد افزایش بیشتر از دو برابری تخلیه محمولات ترانزیتی نسبت به زمان مشابه سال قبل دراین اداره کل بوده ایم.

ایشان سپس اضافه کرد: در طول این مدت با تخلیه ۸ هزار ۵۶۹ واگن به تناژ ۵۲۳ هزار و ۳۰۶ تن در تعداد واگن ۱۶۸ درصد و در تناژ ۲۳۳ درصد افزایش صورت گرفت.

نصیری برازنده در ادامه به تشریح عملکرد کلی تخلیه و بارگیری محمولات ترانزیتی دراین اداره کل پرداخت و اظهار داشت: در طول این مدت تعداد ۹ هزار و ۶۳۹ واگن به تناژ ۵۷۷ هزار و ۵۳ تن بارگیری و تخلیه شده است که در تعداد واگن نسبت به زمان مشابه سال قبل ۱۱۲ درصد و در تناژ ۱۵۸ درصد رشد را شاهد بوده ایم.

مدیرکل راه آهن هرمزگان در ادامه اظهار داشت: عمده محمولات تخلیه شده در این بازه زمانی گوگرد و نفتا بوده است.

ایشان سپس اظهار داشت: در حوزه مسافری در شش ماه ابتدایی سال جاری ۴۷۷ هزار و ۲۹۰ نفر جهت مسافرت، قطار را انتخاب و از خدمات ریلی استفاده کردند.



منبع:

1403/07/11
11:14:48
5.0 / 5
117
تگهای خبر: ترانزیت , خدمات , مسافر , هرمزگان
این مطلب فاما کیش را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳

famakish.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فاما كیش محفوظ است

فاما كیش

تجارت و گردشگری در کیش